Liity nyt Laaksolahden huvilayhdistyksen jäseneksi! Liittyminen tapahtuu maksamalla jäsenmaksu (15 €/vuosi) tilille IBAN FI08 1478 3000 7289 51. Maksaessasi kirjoita nimesi ja osoitteesi viestikenttään, jotta saamme tarvittavat tiedot jäsenrekisteriin. Lisätiedot: Jukka Laukkanen puh. 0500 999 594, sähköposti jukka.laukkanen[ ]talouskolmio.fi.

Jäsenetuja:

• Laaksolahden huvilayhdistyksellä on Aila-vene Pitkäjärven rannalla. Venettä vuokrataan kesäkaudella edulliseen hintaan ja ainoastaan yhdistyksen jäsenille.
  • Jäsenet saavat alennusta useista retkistämme.
  • Tietyt liikkeet myöntävät alennuksia jäsenillemme. Päivitämme listaa.
  • Huvilayhdistyksellä on kahviastiasto, jota lainataan jäsenille ilmaiseksi. Astiat ovat Arabian Teema-sarjan keltaisia kahvikuppeja (41 kpl) ja saman sarjan kakkulautaisia (48 kpl). Kahviastiastoon sisältyy myös 45 lusikkaa. Lainaus tapahtuu soittamalla monitoimitalolle päivystysaikaan.